Аналітики та експерти Центру – учасники тренінгу з основ стратегічного планування

В рамках Ініціативи з розвитку аналітичних центрів, яку виконує Міжнародний фонд «Відродження» за фінансової̈ підтримки Посольства Швеції̈ в Україні  співробітники Центру (директорка підрозділу Ольга Максимович, провідна фахівчиня, фінансова менеджерка та аналітикиня Уляна Сидор, експерт з доброго врядування, публічного управління та доброчесності Роман Пятківський та головний науковий співробітник, експерт статистичного аналізу даних Михайло Осипчук)  пройшли тренінг з основ стратегічного планування.

Навчання проводила Олександра Бакланова, консультантка зі стратегії та управління змінами, членкиня Несторівської групи, викладачка Львівської бізнес-школи Україського Католицького Університету.

27-28 серпня 2020 року відбулося навчання зі стратегічного планування роботи університетських аналітичних центрів для переможців конкурсного відбору в рамках «Ініціативи з розвитку аналітичних центрів”, яку впроваджує Міжнародний фонд «Відродження» в партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) та за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні.

Впродовж  двох днів тренінгового інтенсиву співробітники підрозділу (директорка підрозділу Ольга Максимович, провідна фахівчиня, фінансова менеджерка та аналітикиня Уляна Сидор, експерт з доброго врядування, публічного управління та доброчесності Роман Пятківський та головний науковий співробітник, експерт статистичного аналізу даних Михайло Осипчук) навчалися методології стратегічного планування.

Програма заходу передбачала навчання для управлінців та експертів аналітичних центрів із досвідом роботи, а отже – інтегрований курс методології стратегування на основі чималого переліку методів і підходів до аналізу, з одного боку та інтерактивних методів викладання – з іншого.

Команда Центру висловлює вдячність організаторам події, за можливість формувати стратегію для університетського аналітичного Центру в колі однодумців та під керівництвом кращих фахівців у сфері стратегій та управління змінами!