Інституційний бренд академічного аналітичного центру – історія ціннісного становлення та поваги до власного імені

Ідентичність – важлива, а коли мова про ідентичність інституційну, то чи не найважливішим виміром є її спроможність об’єднувати, консолідувати команду довкола спільних цінностей, єдиного бачення та вектора організаційного розвитку, її семантична вдача влучно повідомляти про місію та візію організації.


Пошук власної колективної ідентичності – відправна точка стратегування інституційного бренду, в якій кожен автор, кожен дослідник чи дослідниця вбачають винятково індивідуальну форму і зміст. Тож підібрати поліфонію сенсів та знаків спроможну вправно транслювати семантику ідентичності саме академічного аналітичного центру – завдання з зірочкою для дизайнера, тест солідарності для команди та іспит зрілості керівника. Саме з таким завданням мали справу, відправившись у пошуки власного інституційного імені ми, команда, та наш колега і товариш Юрій Бакай (художник стилю та смаку, який погодився візуалізувати ідентичність університетського аналітичного центру, місія якого полягає у створенні дослідницьких рішень для сталого розвитку громад і територій), відправившись у пошуки семантики та стилю. Оглядаючись на пройдений шлях віднайдення власного колективного імені, знаємо, що в Карпатському інституті аналітики “FrankoLytics” зібрано відмінну міждисциплінарну команду фахівців своєї справи, горді з того, що цих професіоналів об’єднують спільні цінності, – то наш найбільший здобуток!


Як тлумачити наше лого, про що воно? У ньому зашифровані важливі для дослідників FrankoLytics сенси.

Ми подолали довгий шлях у пошуках (тривалістю майже у 2 роки), дискутували години брейнштормів, обговорень, подекуди запальних дискусій, ми провели 3 дні на схилах українських Карпат і ось настав той час, коли таки віднайшли інституційну назву та бренд – Карпатський інститут аналітики “FrankoLytics”.


Пройдений шлях навчив нас, що не назва важлива, не сенси, а спроможність цих сенсів об’єднувати. Важливі не слова, а значення, які вкладає кожен член команди у звучання цих сенсів, важливий рівень поваги до власного колективного інституційного імені.
Пишаємося, що є університетським аналітичним центром, який зародився на теренах українських Карпат, тому в лого FrankoLytics поєднується геометрія гір  й акцентуємо, що є саме Карпатським інститутом аналітики.


В англомовній бренд-назві “FrankoLytics” поєднані два слова, в яких водночас присутні глибока наукова повага до постаті видатного земляка доктора філософії Івана Франка, теплота до рідного міста Франківська та справи, на якій спеціалізуємося – аналітиці.


Тепер ми, послуговуючись брендом “FrankoLytics”, насолоджуємося його звучанням в різних колірних гамах, його геометрією у різних площинах, його спроможністю пояснювати автентику університетського аналітичного центру, становлення якого відбулося на теренах українських Карпат.


“Стосовно колористики та візуального оформлення лого, то ми в команді “FrankoLytics” намагалися дотримуватися барв світанкових Карпат, а сама форма логотипа є геометричною фігурою – дві нескінченності, перевернуті в спеціалізованій програмі вправною рукою художника-дизайнера задля відтворення обрисів Івано-Франківщини на мапі України”, – розповідає директорка FrankoLytics Ольга Максимович.

Адже насамперед вболіваємо та реалізуємо проєкти, спрямовані на розвиток Карпатського регіону. Тому сприяємо створенню майбутнього, з опорою на інституційну ідентифікацію, бо є командою, яка цінує традиції, власні ціннісні орієнтири та готова дивувати елегантними, нестандартними рішеннями наукових завдань для сталого регіонального розвитку.


Від імені колективу FrankoLytics щиро дякуємо талановитому художнику та автору бренду Юрію Бакаю за наполегливість та професіоналізм, Ініціативі з розвитку аналітичних центрів, яку виконував МФ “Відродження” у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні за сприяння становленню інституції та її брендингу. Дякуємо партнерам, всім колегам, з якими радилися, кого запитували, турбували й хто терпляче відгукувався на наші пошуки колективного імені, чи ж не так, Софіє Голото, Євгене Глібовицький, Олександро Бакланова? Обравши зі списку в кілька десятків найменувань, тепер пишаємося власним іменем, радіємо, що з огляду цього імені нам простіше розповідати про авторів та дослідження світу, успішно будуємо партнерства та з впевненістю заглядаємо у майбутнє.


Нехай у цей непростий час світлини робочих залаштунків у стилі бренду “FrankoLytics” будуть тут, зігрівають теплом та творчою атмосферою, та неодмінно нагадують про себе крізь роки.

Щиро Ваша, команда Карпатського інституту аналітики “FrankoLytics”.