Молодіжне середовище Івано-Франківської громади «Зробимо молодь гучнішою!»: презентація результатів дослідження

Майже половина опитаних молодих іванофранківців не визначилися із довірою до влади під час дослідження молодіжного середовища Івано-Франківської громади “#to_make_youth_louder” (Зробимо молодь гучнішою!). Також третина респондентів брали участь у волонтерських акціях упродовж останніх двох років. І в їхніх пріоритетах — волонтерство Читати далі

Ефір до Дня міста. Іспити 2022 року для Івано-Франківська та майбутні виклики

Нотатки до ефіру з нагоди Дня міста директорки «FrankoLytics» Ольги Максимович.   З нагоди Дня Івано-Франківська в етері ОТБ «Галичина» відбулася непересічна подія — інтерв’ю з усіма головами обласного центру Прикарпаття, які на різних етапах долучилися до розвитку та формування Читати далі

Діалог бізнесу з освітою. В Івано-Франківській громаді готують резолюцію спільних дій для покращення освітнього середовища

Про освітній потенціал в Івано-Франківській громаді, як молоді реалізувати себе, про роль влади та закладів вищої освіти у цьому, і який запит щодо майбутніх фахівців у бізнесу – ці та інші питання обговорювали представники бізнесу, освіти, влади та студентства  під час Читати далі

Ефір на телебаченні “Галичина”. В Івано-Франківську відбулася публічна дискусія “ОСВІТА vs БІЗНЕС: стратагеми діалогу”

5 квітня на Галичина TV модератори публічної дискусії “ОСВІТА vs БІЗНЕС: стратагеми діалогу” директорка “FrankoLytics” Ольга Максимович та координатор програми “Стратегія розвитку Івано-Франківська”, член правління БАІФ Віктор Вінтоняк розповіли про подію та її підсумки.    

Дослідження передумов діалогу та співпраці. Відбулися чотири фокус-групові дискусії з студентами, освітянами, управлінцями та бізнес-спільнотою

З листопада 2022 року до січня 2023 року науковці Карпатського інституту аналітики провели чотири фокус-групові дискусії зі студентами, освітянами, управлінцями та бізнес-спільнотою у межах дослідження «Освіта та бізнес на території Івано-Франківської міської громади: дослідження передумов діалогу та можливостей співпраці». Наступний Читати далі